Trwa ładowanie...

Koniec z aktywowaniem kuponów. Lidl wprowadza zmiany za granicą

W aplikacji Lidl Plus wprowadzono nową funkcję, która ma ułatwić klientom korzystanie z rabatów. Szwajcaria jest pierwszym krajem, w którym wprowadzono tę zmianę. Na czym polega innowacja?

Zmiany w aplikacji Lidl PlusZmiany w aplikacji Lidl PlusŹródło: Adobe Stock, fot: madrolly
d1u1lke
d1u1lke

Aplikacja Lidl Plus została wprowadzona w 2019 r. Od tego czasu pobrano ją już ponad 50 mln razy. Lidl Plus działa jak cyfrowa karta klienta i po rejestracji zapewnia dostęp do broszur reklamowych, rabatów czy historii paragonów.

Dalsza część artykułu pod materiałem wideo

Kiedyś "Made in Germany" to był synonim kiepskiej jakości - Krzysztof Domarecki w Biznes Klasie

Zmiany w aplikacji Lidl Plus

Aby skorzystać z rabatów w aplikacji Lidl Plus, konieczne jest ręczne aktywowanie kuponów na ekranie głównym lub w zakładce "Kupony". Jak jednak informuje "Lebensmittel Zeitung", wprowadzono zmianę, dzięki której klienci Lidla nie będą już musieli samodzielnie aktywować kuponów w aplikacji.

d1u1lke

Wielu klientów negatywnie oceniało fakt, że rabaty nie naliczały się automatycznie po zeskanowaniu karty przy kasie. Według serwisu, uciążliwa funkcjonalność aplikacji często prowadziła do pytań podczas płatności w kasie, co utrudniało cały proces.

Wygląda na to, że Lidl wysłuchał próśb klientów, ponieważ w Szwajcarii aplikacja została już przekonwertowana. Dostępny jest tam nowy dział: "Promocje Lidl Plus". Jednak wcześniejsza kategoria kuponów pozostała nadal dostępna.

Nie wiadomo jeszcze, kiedy nowa funkcja zostanie wprowadzona w Polsce. Zwróciliśmy się z tym pytaniem do polskiego oddziału Lidla. Odpowiedź opublikujemy, gdy tylko ją dostaniemy.

Spór Lidla i Biedronki

Przypomnijmy, że Lidl i Biedronka rozpoczęły na początku tego roku wojnę cenową. Biedronka w smsach wysyłanych do klientów odnosiła się bezpośrednio do cen w Lidlu, podkreślając, w których miejscach jej oferta jest bardziej atrakcyjna od konkurenta.

d1u1lke

Lidl nie pozostawał dłużny. Obie sieci handlowe zaczęły w pewnym momencie obniżać ceny produktów w ciągu dnia, by okazać się tańszymi od rywala. W końcu Lidl wystąpił do sądu o zabezpieczenie roszczeń przed wszczęciem postępowania przeciwko Biedronce. Zabezpieczenie dotyczyło hasła, którego portugalski dyskont używał na plakatach: "Od 2002 roku Biedronka tańsza niż Lidl".

Efekt? Plakaty zaczął zajmować komornik. Biedronka zrezygnowała natomiast z używania nazwy Lidl w materiałach reklamowych, zastępując ją sformułowaniem "nasza droga konkurencja".

Masz newsa, zdjęcie lub filmik? Prześlij nam przez dziejesie.wp.pl
d1u1lke
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d1u1lke